معرفي هاست cpanel ايران

cPanel اولین بار در دهه 1990 راه اندازی شد ، cPanel یکی از محبوب ترين كنترل پنل هاي جهان در کنترل پنل است. برخی از افراد هاست cPanel را انتخاب می کنند زیرا این شهرت را برای مدیریت ساده حساب هاستینگ ، سریع و آسان دارد. دیگران به سادگی از آن استفاده می کنند زیرا این یک چهره و نام آشنا است. به همین دلیل ايكس زد ان هاستينگ مجموعه ای از بسته های میزبانی اشتراکی مقرون به صرفه را ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد با استفاده از هاست cPanel ايران ای که شما می شناسید ، حساب خود را مدیریت کنید. کمی به آنچه در زیر ارائه می دهیم نگاهی بیندازید و طرحی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد ، یا اگر احساس می کنید که از هنجار خود فاصله گرفته اید ، به پانل های کنترل بسته بندی شده بدون ویژگی و بسته بندی که با بسته های میزبانی ابر خود ارائه می دهیم ، نگاهی بیندازید.


هاست cpanel شامل چه مواردی است؟

خدمات مشتری با ايكس زد ان هاستينگ

شما می توانید شبانه روز به تیم پشتیبانی متخصص ما مراجعه کرده و از طریق چت زنده و تلفن از ساعات اولیه تا نزدیک به خواب با آنها تماس بگیرید. برنامه نصب با یک کلیک می توانید چشمک بزنید و فرایند نصب را برای بیش از 25 برنامه مختلف از دست خواهید داد. فقط یک کلیک طول می کشد تا آنها را فعال و اجرا کنید. مهاجرت وب سایت رایگان ما به سرعت وب سایت شما را به برنامه میزبانی جدید شما بدون هیچگونه خرابی و افزایش قیمت تغییر خواهیم داد. پشتیبان گیری رایگان ما از داده های گرانبها شما از طریق نسخه پشتیبان تهیه سایت هفتگي رایگان محافظت می کنیم و آنها را برای مدت 14 روز نگه می داریم. فقط در مورد پانل کنترل پنل هاست cPanel حساب خود را با استفاده از هاست cPanel ايران ساده و با نماد پوشان مدیریت کنید. ايكس زد ان هاستينگ دیگر تمام برنامه های میزبانی هاست cPanel دارای قدرت های تبلیغاتی مانند نام دامنه رایگان و پهنای باند بدون پرده هستند.


سؤالات متداول هاست cPanel

cPanel چیست؟

تصور کنید خلبان وب سایت خود هستید. خوب ، cPanel کابین خلبان شماست. اینجاست که می توانید تمام جنبه های حساب خود را ، از اضافه کردن دامنه ها به تنظیم ارسال ایمیل ارسال کنید.

چرا باید ايكس زد ان هاستينگ را برای میزبانی هاست cPanel انتخاب کنم؟ علاوه بر پردازنده ها و مواردي که در بالا به آنها اشاره کردیم ، کلیه سرورهای میزبان cPanel هاست در یک مرکز داده خصوصی و با امنیت عالی در ايران قرار دارند.

درباره آنچه می توانم از طریق هاست cPanel انجام دهم ، بیشتر به من بگویید؟

تمام کارهایی که می توانید در هاست cPanel انجام دهید توسط آیکون های مفید نشان داده شده است. برای مشاهده همه موارد ، از مشاهده آموزش آموزش تصویری گرفته تا کارهای مربوط به بانک اطلاعاتی و مدیریت ایمیل و مشاغل مانند پشتیبان گیری و مدیریت اسپم ، نمادهایی را پیدا خواهید کرد.

تفاوت بین میزبانی هاست cPanel و میزبانی وب ابر چیست؟

در حالی که میزبانی هاست cPanel آشنا است ، میزبانی وب ابری در چند زمینه کمی بیشتر پیش می رود. برای مبتدیان ، میزبانی وب ابر از قابلیت اطمینان بالاتری برخوردار است. می بینید ، سایتهایی که در هاست cPanel میزبانی می شوند با a مرتبط هستند سرور فیزیکی منفرد. از طرف دیگر ، وب سایت های میزبانی شده بر روی ابر روی چندین سرور طبقه بندی می شوند. اجرای از چندین مکان به این معنی است که ابر هیچ نقطه شکست را ندارد و سایت شما فارغ از آنچه باشد ، آنلاین خواهد بود. در مرحله دوم ، ابر از نظر سیستم عامل (OS) که اجرا می کنید ، انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد. در برنامه های میزبانی وب ابر می توانید وب سایت های لینوکس و ویندوز را با یک برنامه واحد اجرا کنید – این در میزبانی مشترک هاست cPanel امکان پذیر نیست.